Hotelový systém HTV.MIRAGE
Vaši hosté. Vaše služby. Jedna obrazovka.

HTV.Mirage Cloud je cloudová platforma navržená nejen pro hotely a další podniky v pohostinství, ale i pro penziony, nemocnice či pečovatelské domy. Nabízí komplexní řešení pro správu obsahu, zařízení a analytických dat z jednoho centrálního cloudového rozhraní, což výrazně zjednodušuje provoz a zvyšuje kvalitu poskytovaných služeb.
Hlavní funkce
Správa obsahu
Systém umožňuje vytvářet, nahrávat a distribuovat multimediální obsah – videa, obrázky i texty – do televizorů a displejů v hotelových pokojích i ve veřejných prostorách. Obsah lze připravit do jednotlivých profilů a přiřadit je konkrétním televizorům nebo skupinám televizorů. Například v létě může být zaměřen na letní aktivity a v zimě na zimní nabídky a události.
Správa zařízení
Nejdůležitější funkcí je centrálně a na dálku monitorovat i řídit hotelové televizory a displeje – například jejich zapínání a vypínání, nastavení jazyka, správu a aktualizaci televizních kanálů či úroveň hlasitosti. Řešení je multiplatformní a podporuje televizory různých výrobců, jako jsou Samsung, LG, Philips, Vestel a další. Pokud má klient televizory jedné značky, může je v budoucnu bez omezení rozšířit nebo nahradit jinou značkou, případně je v rámci jednoho systému libovolně kombinovat.
Propojení s PMS
HTV.Mirage Cloud je plně kompatibilní se všemi běžně používanými PMS systémy, což je klíčové pro správnou synchronizaci a načítání dat do hotelových televizí. Díky tomu je možné na TV obrazovkách zobrazovat personalizované uvítací obrazovky se jménem hosta, informace o stavu hotelového účtu i další údaje související s pobytem. Systém zároveň umožňuje automatizaci procesů při check-inu a check-outu, například vzdálené zapnutí televizoru při příjezdu hosta, reset aplikací do výchozího stavu nebo jejich opětovnou inicializaci po odjezdu hosta.
Zpětná vazba
Oblíbené jsou dotazníky spokojenosti, které slouží jako efektivní nástroj pro získávání zpětné vazby. Díky intuitivnímu ovládání je možné snadno připravit dotazník na libovolné téma. Vyplněné odpovědi jsou okamžitě zasílány na vybrané e-mailové adresy, což umožňuje hotelu reagovat na podněty hostů ještě během jejich pobytu. Hotel, který aktivně sbírá a využívá názory hostů, působí profesionálně a host má pocit, že jeho názor má skutečnou hodnotu.
Hlášení závad na pokojích přes TV
Dokonale připravený pokoj je základem spokojeného hosta. Prostřednictvím televizoru lze během úklidu snadno hlásit různé závady, poškození nebo stav minibaru. Stejnou možnost je možné nabídnout i hostům – v případě zjištění závady během pobytu ji mohou jednoduše nahlásit přímo z pokoje. O průběhu řešení pak mohou být průběžně informováni prostřednictvím zpráv zobrazených na TV.
Buďte pozorným hostitelem
Již při rezervaci pokoje založíte v PMS systému hotelu základní údaje o hostovi (jméno, příjmení, preferovaný jazyk apod.). Jakmile host opustí recepci a vstoupí do svého pokoje, automaticky se zapne televizor a zobrazí se personalizovaná uvítací obrazovka s jeho jménem a v jeho jazyce.
To vše je umožněno díky přímému propojení systému MIRAGE s PMS Vašeho hotelu.
Televizor v pokoji pro hosty je důležitým digitálním kontaktním místem pro vaše hosty. Prostřednictvím našeho centralizovaného systému správy obsahu můžete pohodlně navrhovat a upravovat cílenou komunikaci s hosty.


Uvítací obrazovka systému MIRAGE zobrazuje kromě informací o hostovi také datum, čas, počasí, č.pokoje nebo informace o připojení k WiFi.
